Рефлексія


День 6
Сьогодні ми обговорили основні питання у проекті в учня, етапи його роботи та кінцевий результат. Створили інфографіку та інтерактивний плакат від учня, попрацювали зі змістом та оформленням.


День 5
Була лекція-тренінг з критичного мислення, на якій ми поспілкувались про медіаграмотність та авторське право. Тренер навела цікаві приклади з життя та засобів масової інформації, ми багато спілкували і висловлювали свої думки з теми

День 4
Сьогодні я створила презентацию ідей проекту для учнів, у якій розкрила основні тематичні питання, форми оцінювання та запропонувала список джерел. Створила свою Google-карту та додала її до учнівського блогу, познайомилась з інтернет-ресурсами, як допомагають створювати ментальні карти та хмарослів. Ці знаннями були для мене новими та ціками і корисними у використанні
День 3
Сьогодні ми оцінювали і доповнювали власні буклети, працювали над планом вивчення теми. Обговорили та прописали ключові, тематичн та змістовні питання проекту. Також створили форми оцінювання для учнів: Асоціативний кущ, таблиця ЗХД, круги Ейлера. Почали роботу над Google календарем учнівського пректу

День 2
Я розпочала роботу над власним проектом. Створила буклет з теми "Трави-чарівниці". Ми познайомились з сервісом Блог, його налаштуваннями, попрацювали с дизайном. Створила перші сторінки Рефлексія та Проекту у своєму блогу


День 1
Сьогодні розпочалися курси для тренерів. Ми знайомились один з одним, ділилися враженнями та власними думками стосовно навчальних проектів. Ми обговорили мету, синтез, аналіз та завдання для будь-якого навчального проекту, прогнозували результати. А найголовніше, я обраала тему свого проекту.



1 коментар:

  1. Шановна Ольго, Ви швидко влились в колекти та справно впоралися з виконанням технічних завдань. Чи складно Вам було опанувати таксономію Блума? Чи були проблеми щодо створення мотивацій для навчання учнів та постановки завдань, використовуючи навички мислення вищих порядків???

    ВідповістиВидалити