У сучасній школі можна виділити чотири основні напрями ефективного використання проектної технології:
проект як метод навчання на уроці;
проектні технології дистанційного навчання;
для формування дослідницьких навичок школярів у позаурочній роботі;
як метод організації дослідницької діяльності вчителів.
Метод проектів знаходить все більше поширення у системі освіти різних країн світу. Причини цього явища, як вважають дослідники, криються не тільки у сфері педагогіки, але й у сфері соціальній, а саме:
необхідність не стільки передавати учням суму тих чи інших знань, скільки навчити їх здобувати знання самостійно, використовувати їх для вирішення нових пізнавальних і практичних задач;
актуальність розвитку в учнів комунікативних навичок, умінь працювати в різноманітних групах, виконувати соціальні ролі (лідера, виконавця, посередника і т. ін.), долати конфліктні ситуації;
необхідність широких людських контактів, точками зору на одну проблему, знайомства з різними культурами;
значущість для діяльності людини умінь користуватися дослідницькими методами: збирати необхідну інформацію, аналізувати її з різних точок зору, висувати гіпотези, робити

Немає коментарів:
Дописати коментар